Kvíz
Technológia
Kontakt
Regisztráció/Belépés

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Hatályos: 2024. december 01. napjától

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) érvényesek a BLTN Invest Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett https://www.freshpress.hu oldalon (a továbbiakban: Weboldal) keresztül elérhető webáruházban (a továbbiakban: Webáruház) megrendelhető valamennyi árucikkre. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Webáruházon keresztül történik.

1.2. Vásárló alatt értendő minden természetes személy, aki a Webáruházban megrendelést ad le. A Vásárló fogalma magában foglalja a fogyasztó fogalmát. A fogyasztó a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) szerint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

1.3. A Webáruházban történő vásárlást a magyar hatályos jogszabályok, különösen a Ptk., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozza.

1.4. A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.5. A megrendelés teljesítéséért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, amennyiben az adott termék időközben nem áll rendelkezésre; a Szolgáltató jogosult a megrendelést visszautasítani.

1.6. A Felek közötti szerződés az ÁSZF Vásárló általi elfogadása esetén a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásával jön létre az ÁSZF-ben foglaltak szerint. Ha a Vásárló az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, így nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.

1.7. A megkötött szerződés írásba foglaltnak minősül. A szerződés írásban tárolt adatai megegyeznek az adott megrendelés során szolgáltatott adatokkal. A szerződéskötés és a kapcsolattartás nyelve magyar.

1.8. Kiskorú vagy cselekvőképességében korlátozott személy csak törvényes képviselője beleegyezésével veheti igénybe a Weboldal szolgáltatásait.

1.9. A Szolgáltató nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel.

1.10. Megrendelésének a Webáruházban történő leadásával és az ÁSZF elfogadására szolgáló mező kipipálásával a Vásárló elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el az ÁSZF-ben foglaltakat.

1.11. Szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy az általa szolgáltatott termék élelmiszernek minősül és az erre irányadó jogszabályoknak megfelelően történik a termékek értékesítése.

1.12. Szolgáltató köteles a termékek minőség megőrzésének a pontos dátumának a feltüntetésére. A fogyaszthatósági időn belül fogyaszthatók a termékek.

1.13. Szolgáltató tájékoztatja Vásárlót, hogy valamennyi terméket hűtőben kell tárolni minőség megőrzés érdekében.

2. Szolgáltató, tárhelyszolgáltató, közreműködő és a webfejlesztő adatai

Szolgáltató:

  • Cégnév: BLTN Invest Kft.
  • Székhely: 1031 Budapest, Rozália utca 11.
  • Cégjegyzékszám: 01-09-341977; Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Adószám: 26735898-2-41
  • E-mail: [email protected]

Tárhelyszolgáltató:

  • Név: Hetzner Online GmbH.
  • Székhely: 91710 Gunzenhausen, Industriestr. 25.
  • Cégjegyzékszám: Registration Court Ansbach, HRB 6089
  • Adószám: DE 812871812
  • E-mail: [email protected]

3. Megrendelés

3.1. A Weboldal online megrendelési lehetőséget biztosít a Vásárlók számára. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. A feltüntetett képek fotók, amelyek a Vásárló képernyőjétől függően eltérhetnek.

3.2. Alapvetően nincs szükség regisztrációra, de bizonyos szolgáltatások igénybevételéhez szükséges lehet. A regisztráció során jelszó megadása szükséges.

3.3. Megrendeléshez szükséges adatok: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím, szállítási cím, szállítási mód, kedvezménykód, üzenet, cég esetén: cégnév, adószám. A mezők kipipálásával a Vásárló elfogadja az ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót.

3.4. Adatpontosságért kizárólag a Vásárló felel. A Szolgáltató nem felel a hibás adatokból adódó problémákért.

3.5. Adatbeviteli hibák javítására lehetőség van a kosár tartalmának módosításával.

3.6. Termékek tulajdonságait a termékhez tartozó konkrét oldalon lehet megismerni. Szolgáltató nem értékesít hibás vagy gyenge minőségű termékeket.

3.7. A termékek mellett feltüntetett árak forintban értendők és bruttó árak. A kiszállítás költsége külön sorban jelenik meg.

3.8. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változhatnak; a módosítás a Weboldalon történő megjelenéssel lép hatályba.

3.9. Hibás ár esetén Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni, felajánlhatja a helyes áron történő szállítást.

3.10. Megrendelés csak akkor fogadható el, ha minden adat kitöltésre került.

3.11. Megrendelés menete:

  1. Kosárba helyezés
  2. Szállítási adatok megadása
  3. Szállítás módjának kiválasztása és rendelési összefoglaló ellenőrzése
  4. Szállítási költség ellenőrzése
  5. Fizetési mód megadása
  6. Megrendelés leadása és véglegesítése

3.12. A megrendelés leadása önmagában nem eredményezi a szerződés létrejöttét; Szolgáltató köteles visszaigazolni.

3.13. Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra vonatkozóan, hogy az akciós kínálatot – előzetes bejelentés nélkül – megváltoztassa, az egyes akciók elérhetőségét korlátozza, ill. a meghirdetett akciók kezdési és befejezési időpontját módosítsa. A fenti esetleges változtatásokért a Szolgáltató jogi felelősséget nem vállal.

3.14. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy bármely Vásárló által leadott megrendelést elutasítson. Amennyiben a Szolgáltató egy megrendelést megváltoztat vagy töröl, kapcsolatba lép a Vásárlóval a megrendelés leadásakor megadott e-mail és/vagy számlázási címen/telefonszámon. A Szolgáltató fenntartja a jogot továbbá arra is, hogy korlátozza az egy tételből egy postai címre szállított mennyiségeket is.

4. Fizetési és szállítási feltételek

4.1. A Vásárló a vételárat az alábbi módon egyenlítheti ki:

  • a Weboldalon online bankkártyás fizetéssel (Visa, Visa Electron, Visa Debit, Visa Delta, MasterCard, Maestro bankkártyával)

4.2. Az online bankkártyás fizetés a Szolgáltatótól független, a Szolgáltatóval szerződött pénzforgalmi szolgáltató által üzemeltetett elektronikus rendszeren keresztül valósul meg. Az online bankkártyás fizetés lehetőségét a Revolut (https://www.revolut.com/hu-HU/privacy-policy/) biztosítja. Az online fizetésre a pénzforgalmi szolgáltató, az érintett kártyatársaság, továbbá a kártya kibocsátó és az összeget jóváíró pénzügyi intézmény üzletszabályzata irányadóak. A Szolgáltató a Felhasználó bankkártyaadatait nem kezeli.

4.3. Bankkártyás fizetési mód esetében a Vásárló által rendelt termékek, szállítási, esetenként vámkezelési költséggel növelt összegére vonatkozóan rendelkezésre tartási foglalást indít a Szolgáltató, majd a csomag összeállítását, feladását követően emeli le a számláról a szóban forgó összeget. A fizetési folyamat során a Vásárlónak meg kell erősítenie, hogy az általa használt hitelkártya/bankkártya az övé vagy annak használatára rendelkezik a hitelkártya/bankkártya tulajdonosának kifejezett engedélyével. A Szolgáltató minden hitelkártya/bankkártya tulajdonost alávet a kártya kibocsátó általi érvényesítési ellenőrzésnek és engedélyezésnek. Amennyiben a Vásárló bankkártya kibocsátója megtagadja a fizetés engedélyezését, a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel a szállítás késedelméért vagy elmaradásáért.

4.4. Minden hitelkártyás/bankkártyás tranzakció feldolgozása során a Szolgáltató egy biztonságos online fizetési átjárót használ, amely biztonságos befogadó környezetben titkosítja a Vásárló bankkártya adatait. Annak biztosítása érdekében, hogy a vásárlási élmény biztonságos, egyszerű és megbízható legyen, a Szolgáltató a Secure Socket Layer (SSL) technológiát alkalmazza.

4.5. Online fizetés esetén a díjfizetést abban az időpontban tekintik teljesítettnek a Felek, amikor a teljesítendő összeget a Szolgáltató bankszámlájára megérkezik.

4.6. Amennyiben a Vásárló hitelkártyája/bankkártyája nem azonos devizaalapú, mint a teljesítés devizaneme, akkor végleges ár az azon a napon érvényes deviza keresztárfolyam alkalmazásával kerül kiszámításra a Vásárló fizetési szolgáltatója/bankja által.

4.7. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy ne fogadja el a Vásárló megrendelését abban az esetben, ha a fizetés engedélyezést, rendelkezésre tartási foglalás elhelyezését fedezet hiány, vagy egyéb ok miatt nem tudja érvényesíteni, továbbá, ha a Vásárló által rendelt tételre szállítási korlátozások vonatkoznak, illetve, ha a megrendelt tétel nem áll rendelkezésre értékesíthető minőségben.

4.8. A Szolgáltató elektronikus számlát állít ki, a kiállított számlát a Vásárló e-mailen kapja meg számla összegének kiegyenlítését követő 5 munkanapon belül.

4.9. A kiszállítás költsége Magyarország területére megvalósuló házhozszállítás esetében GLS futárszolgálattal:

Amennyiben a kiszállítást a Wolt szolgáltató végzi - Wolt Delivery Magyarország Kft. (Székhelye: 1085. Budapest, Salétrom utca 4. földszint; cégjegyzékszáma: 01-09-390993; Adószáma: 27463761-2-42), (“Wolt”) - a kiszállítás költsége Budapest területére megvalósuló házhozszállítás esetében Wolt futárszolgálattal bruttó 2400 forint. A Wolt további 2400 forint díjat számláz a Vevő Meg-Nem-Jelenése esetén [SKK4].

4.10. A megrendelt termék átvételére a következő mód áll rendelkezésre:

  • Házhozszállítás futárszolgálattal (Magyarország területére) (GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. 2351 Alsónémedi GLS Európa u. 2. [email protected] Telefon: (+36 29) 886 700 Mobil: (+36 20) 890-0660) (“GLS”)
  • Házhozszállítás futárszolgálattal (Budapest területére) (Wolt Delivery Magyarország Kft. (Székhelye: 1085. Budapest, Salétrom utca 4. földszint; cégjegyzékszáma: 01-09-390993; Adószáma: 27463761-2-42), (“Wolt”))

4.11. Házhozszállítást az ország teljes területére lehet kérni. Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy akár a munkahely címe is. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a Vásárló nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában.

4.12. A szállítási idő a megrendelés leadását követő naptól kezdődően általában 2-4 munkanap Magyarország területén belül, amennyiben a termék készleten van. A szállítási időt attól a naptól kell számítani, amikor a megrendelést leadták. A Szolgáltató törekszik a megrendelését a fent megadott időn belül teljesíteni, de nem vállal felelősséget azért, ha a szállítási idő a megjelöltnél hosszabb lesz. Kiemelt időszakokban (pl. ünnepek, egyéb, nagyobb akciók) a szállítási idő megnövekszik. Ezen időszakok alatt 5-6 munkanapot is igénybe vehet a csomag kiszállítása. A kiszállítás pontos időpontjáról minden megrendelés esetében a Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót.

4.13. A kiszállítás munkanapokon történik, 8 és 17 óra között. Lehetőség van arra, hogy a Vásárló a futárszolgálattal felvegye a kapcsolatot a szállítási időpont további pontosítása miatt.

4.14. A megrendelés teljesítésekor, a kiszállítás időpontjában a Vásárló vagy átvevő köteles a csomag sértetlenségét ellenőrizni, sérült csomag esetében a futárral közösen a csomagot tételesen ellenőrizni és a csomag felbontásáról készült jegyzőkönyvi elismervényt aláírni (a jegyzőkönyvben az esetleges hiányosságokat kötelezően fel kell jegyezni). Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

A Vásárló köteles az átvételt követően mihamarabb a csomagot tételesen ellenőrizni, valamint meggyőződni arról, hogy a számlán szereplő tételek a valóságban megegyeznek a rendelt, és kiszállított termékekkel. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerülne, javasoljuk, hogy a Vásárló lehetőség szerint késedelem nélkül vegye fel a kapcsolatot [email protected] e-mail címen a hiba kezelése érdekében.

4.15. A Vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vásárlót terhelik. Sorozatosan sikertelen kiszállítás esetén a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy az Vásárló megrendeléseit korlátozza (csak előzőleg kiegyenlített vásárlást teljesít).

4.16. A Szállító partner (GLS) minden megrendelésre biztosítással rendelkezik a szállítás idejére, amíg le nem szállítják a Vásárló által meghatározott szállítási címre. Minden csomagra automatikus értékbiztosítás 50 000 Ft-ig, csomagonként értendő.

5. Kellékszavatosság, termékszavatosság

5.1. A kellékszavatosságra és termékszavatosságra a Ptk., valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.

Szolgáltató a minőségi megőrzési időn túl minőségi kifogásokat nem fogad el az élelmiszerek vonatkozásában, Vásárlónak a panasz kivizsgálása érdekében a bejelentést minőségi időn belül kell megtennie a megfelelő vizsgálat érdekében.

Vásárló az értékesített melegétel terméket csak a fogyasztás előtt melegítheti fel és késedelem nélkül szükséges elfogyasztania. Ismételt felmelegítés esetén Szolgáltató felelősséget nem vállal a termék minőségééért és fogyaszthatóságáért.

5.1.1. Kellékszavatosság

A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.

A Vásárló - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

  • Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy – amennyiben a Vásárló nem minősül fogyasztónak – a hibát a Szolgáltató költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Vásárlónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye, ennek bizonyítása a Szolgáltató kötelezettsége.
  • Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
  • Szolgáltató megtagadhatja a termék szerződésszerűvé tételét, ha a kijavítást, illetve a kicserélést lehetetlen, vagy ha az aránytalan többletköltséget eredményezne a Szolgáltatónak, figyelembe véve valamennyi körülményt, ideértve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, valamint a szerződésszegés súlyát.
  • A Vásárló akkor is jogosult – a szerződésszegés súlyához igazodva – az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelni, vagy az adásvételi szerződést megszüntetni (elállni), ha
    a) a Szolgáltató nem végezte el a kijavítást vagy kicserélést, vagy elvégezte azt, de részben vagy egészben nem teljesítette a 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet 13. § (3) bekezdésében meghatározott feltételeket, vagy az előző pont szerint megtagadta az áru szerződésszerűvé tételét;
    b) ismételt teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy a Szolgáltató megkísérelte az áru szerződésszerűvé tételét;
    c) a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy az adásvételi szerződés azonnali megszüntetését teszi indokolttá; vagy
    d) a Szolgáltató nem vállalta az áru szerződésszerűvé tételét, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy a Szolgáltató ésszerű határidőn belül vagy a Vásárlónak okozott jelentős érdeksérelm nélkül nem fogja az árut szerződésszerűvé tenni.
  • A Vásárló elállásra vonatkozó kellékszavatossági joga a Szolgáltatónak címzett, az elállásra vonatkozó döntést kifejező jognyilatkozattal gyakorolható.
  • A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A fogyasztónak minősülő Vásárló a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Amennyiben a Vásárló nem minősül fogyasztónak, az elévülési idő egy év.
  • A Vásárló kellékszavatossági igényét a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.
  • A kellékszavatossági jogok érvényesítésének egyéb feltételei: A teljesítéstől számított egy év[SKK5] [DMÜI6] éven belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló – például a számla vagy nyugta bemutatásával – igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató nyújtotta, amelyet a Szolgáltató által kiadott számlával tud igazolni. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
  • Szolgáltató a Vásárló nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amely másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Vásárló rendelkezésére kell bocsátani.
  • Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor a Szolgáltató a Vásárlót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.

5.1.2. Termékszavatosság

  • A fogyasztónak minősülő Vásárló a neki a Szolgáltató által eladott termék hibája esetén - választása szerint – az a) pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
  • A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
  • Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától[SKK7] [DMÜI8] számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszíti.
  • Termékszavatossági igényét a Vásárló kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.
  • A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
    • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
    • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered, vagy
    • ha a Vásárló nem megfelelő magatartásából (hűtési lánc megszakítása) ered.
  • A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
  • Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

5.1.3. Szavatossági igény bejelentésének módja

  • A Vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak küldött postai levélben vagy elektronikus levélben. Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
    • a Vásárló nevét, címét,
    • a termék megnevezését, vételárát,
    • a Vásárlás időpontját,
    • a hiba bejelentésének időpontját,
    • a hiba leírását,
    • a Vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

6. Elállás

  • 6.1. A termék átvétele után a Vásárló köteles a termék tartalmát, állapotát, minőségét leellenőrizni és haladéktalanul jelezni Szolgáltató elérhetőségein, amennyiben valami hiányzik, vagy bármilyen eltérést tapasztal.
  • 6.2. Szolgáltató felhívja a Vásárlók figyelmét, hogy a Webáruházban elérhető termékek esetében a Vásárló nem élhet elállási jogával a Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés d) pontjára hivatkozva, mivel ezek az élelmiszerek romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző árunak minősülnek.

7. Panaszkezelés

  • 7.1. A Vásárló a vásárlás során esetlegesen felmerülő panaszait a 2. pont alatt szereplő elérhetőségek valamelyikén teheti meg. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.
  • 7.2. Szóbeli panasz: A Vásárló szóbeli panaszát a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha az azonnali orvoslás nem lehetséges, jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolati példányát a Vásárlónak átadja, és 30 napon belül indokolt választ küld.
  • 7.3. Írásbeli panasz: A beérkezést követően a Szolgáltató 30 napon belül írásbeli választ küld, igény esetén elektronikus úton is értesítve a Vásárlót.
  • 7.4. Jogorvoslat: Ha a fogyasztói jogvita nem rendeződik, a Vásárló a lakóhelye szerinti fogyasztóvédelmi hatósághoz, békéltető testülethez vagy online vitarendezési platformhoz fordulhat.
    • Békéltető testület elérhetősége
    • Online vitarendezési platform
    • Online vitarendezés indítása

8. Adatvédelem

  • A Szolgáltató a birtokába jutott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és azokat kizárólag a Weboldalon található Adatkezelési tájékoztatóban meghatározott célokra használja fel. Az adatkezelés során az érvényben lévő adatvédelmi jogszabályokat tartja szem előtt.

9. Záró rendelkezések

  • 9.1. A Weboldal biztonsági foka megfelelő, de javasolt vírus- és spyware védelmi szoftverek használata és a rendszer frissítése.
  • 9.2. Szolgáltató nem felel a Weboldal használatából eredő károkért. A Vásárlót terheli a számítógép és adatok védelmének kötelezettsége.
  • 9.3. Tilos a jogsértő tartalmak továbbítása, közzététele vagy megosztása. Szolgáltató fenntartja a jogot a feltöltött tartalmak törlésére.
  • 9.4. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. és egyéb magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.

Budapest, 2024. december 01.
BLTN Invest Kft.
Adatkezelő

InstagramInstagram logoFacebookFacebook logo
Süti szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Általános szerződési feltételek